Real Time Web Analytics

آموزش و يا مشكل مورد نظر خود را از ما بپرسيد.

در صورت وجود مطلب یا راه حل ، برای شما نمایش داده خواهد شد.

رفع مشکل vSphere HA agent پس از ارتقای VCSA

با سلام خدمت دوستان عزیز

در مقاله ای که در زیر وجود داره مراحل Upgrade از VCSA 6.5 به VCSA 6.7 رو بررسی کردیم .

ارتقای VCSA 6.5 به VCSA 6.7

ممکنه پس از آپگرید کردن vCenter با مشکل agent مربوط به HA بر روی تعدادی از هاست های خودمون مواجه بشیم .

برای رفع این مشکل در صورتی که از تنظیمات Network خودمون اطمینان داریم و تغییری ایجاد نکردیم ، به راحتی با کلیک راست کردن بر روی هاست یا هاست هایی که درون کلاستر این مشکل رو دارن و با انتخاب گزینه Reconfigure for vSphere HA مجددا HA رو بر روی هاست تنظیم کنیم .

همونطور که مشاهده میکنید در قسمت Recent Tasks عملیات تنظیم مجدد HA بر روی هاست مشکل دار صورت میگیره .

نهایتا با انجام این عملیات بر روی هاست ها مشکل و پیامی که برای هاست نمایش داده میشد برطرف میشه .

امیدوارم این نکته کوچیک بتونه مفید باشه برای دوستانی که ممکنه این مشکل رو داشته باشن .

محمدرضا ملک احمد
Malekahmad.it@gmail.com

ارسال یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. گزینه‌های ضروری با علامت مقابل نشانه‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این تگ‌های HTML استفاده نمائید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>